Lidija Valenčak

Autora miest výpisy

Avg 21

Izlet na Šumik

PLANINSKO DRUŠTVO RUŠE Vabimo vas na izlet v spomin markacistom OB LOBNICI, MALI IN VELIKI SLAP ŠUMIK ki bo v nedeljo, 27. avgusta 2017, odhod ob 8. uri (TRG VSTAJE, RUŠE) PARKING PRI POŠTI/LEKARNI ZAHTEVNOST: ZAHTEVNA TURA, OPREMA: planinska PREHRANA: iz nahrbtnika, POVRATEK: do 18. ure zvečer ČAS HOJE: 6-7 ur; ORGANIZIRAN JE PREVOZ IZ …

Jul 04

Bili smo na Krnu

Bili smo na Krnu Prvega julija 2017 smo se, eno uro čez polnoč, odpravili proti Krnu. Za pristop na Krn smo si tokrat izbrali južno smer, zato smo se z avtomobili zapeljali do planine Kuhinja, za kar smo potrebovali skoraj štiri ure vožnje. Ob 5. uri smo pot nadaljevali peš proti vrhu. Ker smo bili …

Jul 01

Severni Velebit

SEVERNI VELEBIT      26. do 27. junij 2017 Skupaj s člani PD Ojstrica iz Celja, smo se odpravili raziskovat severni del Velebita. Prvi dan ni bil prav nič naporen, saj smo se do koče Zavižani (1594 m) pripeljali z avtobusom. Popoldan smo se sprehodili v okolici koče, opazovali planinsko cvetje in uživali v razgledu na morje, …

Jun 30

Matajur (1641 m)

Izlet na Matajur, 28. 5. 2017 Matajur je najvišji vrh na skrajnem jugozahodu slovenskega predalpskega sveta, je mejna gora in velja za najlepše razgledišče.

Jun 25

Pohod ob Dnevu državnosti na Areh

POROČILO O 23. POHODU RUŠE-RUŠKA KOČA, nedelja 25.junij 2017 Kljub  napovedanemu slabemu vremenu  s hudimi nevihtami, se je pohoda na Areh udeležilo 47 pohodnikov. Večina je na Areh prišla iz Ruš po markirani planinski poti, nekaj pa jih je prišlo tudi z drugih smeri, iz Maribora, Bistrice, s Smolnika…   Udeležencem pohoda je pred Ruško …

Jun 08

Dan planinskih doživetij 2017

DAN PLANINSKIH DOŽIVETIJ –  Dom pod Storžičem,   Celodnevnega planinskega dogajanja pod Storžičem, doživetja za mlade planince, družine in odrasle, vodenih planinskih in turno kolesarskih izletov, plezanja na plezalnem stolpu v družbi Jureta Bečana, predstavitev gorskega reševanja, nastopa planinskih pevskih zborov, osrednje prireditve s sprevodom praporščakov in še kaj, se je v soboto, 17. junija …

Maj 30

CICI PLANINCI NA AREHU

BILI SMO NA AREHU (19. IN 20. 5. 2017)

Apr 27

Bistriški vintgar – Ruše

Bistriški vintgar – Ruše    23. 4. 2017 Nedelja, dan za počitek – vendar ne za nas. Z avtobusom smo se iz Ruš odpeljali v Slovensko Bistrico, oziroma do mesta, kjer se začne Bistriški vintgar.    Tam pa pot pod noge in kar 26 pohodnikov nas je krenilo na raziskovanje in občudovanje brzic in slapov Bistriškega …

Apr 15

Čistilna akcija 2017

Ruški planinci skrbijo, da je Pohorje čisto Letošnja občinska čistilna akcija je potekala 8. aprila, pod imenom ”Očistimo naše vodotoke in gozdove. Nekoliko se je razlikovala od prejšnjih let, saj so bili nosilci akcije člani treh društev, in sicer: planinci, lovci in ribiči. Ostali občani, društva, KO…, so bili vabljeni, da se pridružijo planincem, lovcem …

Apr 04

Po učni poti LD Boč na Kozjaku

Pohod po delu lovske naravoslovne učne poti LD Boč na Kozjaku, 01.04.2017 Sončno prvoaprilsko soboto smo se odpravili na pohod po delu lovske naravoslovne učne poti LD Boč na Kozjaku. Ob 9.00 uri smo se zbrali pred gostilno Hojnik, avtobusna postaja Janževa Gora.